Nákup na splátky

 
V súčastnosti viete využiť nákup na splátky cez náš e-shop, alebo priamo na predajni  -  s využitím splátkových systémov CETELEM, alebo QUATRO

cetelem-quatro

 

KTO MôŽE NAKUPOVAŤ NA SPLÁTKY

 

Na splátky môžete nakupovať, ak máte od 18 do 75 rokov, ste občan SR alebo máte trvalý pobyt v SR. Musíte byť zamestnaný minimálne počas obdobia splácania alebo na dobu neurčitú, alebo ste živnostník či starobný, výsluhový alebo invalidný dôchodca.

 

AKÝKOĽVEK TOVAR NA SPLÁTKY UŽ OD 100 €

Nákup na splátky je možný pri akomkoľvek tovare. Jediná podmienka je, aby celková hodnota vášho nákupu po odpočítaní priamej platby v hotovosti bola minimálne 100 €. Maximálna hodnota je 5 000 €. Nákup na splátky musí vždy schváliť splátková spoločnosť. Zohľadňuje pri tom najmä váš pravidelný príjem a výdavky s ohľadom na výšku mesačnej splátky.

Na jednu zmluvu môžete kúpiť viac tovarov. Stačí, ak ich celková hodnota po odpočítaní priamej platby presiahne 100 €.

DOKLADY POTREBNÉ K NÁKUPU NA SPLÁTKY

  • Keď ste držiteľom Quatro Karty
    So Striebornou Quatro kartou, alebo Cetelem kartou nakúpite na splátky veľmi jednoducho a rýchlo. Stačí vám len OP a Strieborná karta Qautro, či Cetelem karta. Môžete nakupovať až do výšky 5 000 €.

  • Keď ešte nemáte Quatro, alebo Cetelem Kartu
    Na nákupy do 1000 € vám stačí len občiansky preukaz. Ak sa chystáte nakúpiť od 1 000 € - 5 000 €, budete potrebovať nasledujúce doklady:

    Zamestnaný občan
    Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie zamestnávateľa o príjme

    Živnostník
    Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní kladného daňového priznania 

    Dôchodca
    Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

 

QUATRO NÁKUP NA SPLÁTKY CEZ INTERNET

 

  • Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100 € do 5.000 €. S potvrdením o príjme manželky/manžela môžete nakupovať až do 7.000 €. Pri nákupe do výšky 1.000 € Vám stačí len občiansky preukaz. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty, máte možnosť nakúpiť až do výšky 5.000 € len s OP, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000 €.

  • Vyplníte všetky povinné polia v košíku. Zvoľíte si spôsob platby cez Quatro a dáte objednávku v eshope odoslať.

  • Po odoslaní objednávky budete presmerovaný resp. bude potrebné kliknúť na "Pokračovanie" Žiadosti o nákup tovaru na splátky cez Quatro.

  • V Žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť všetky povinné polia, ktoré sú orámované červeným.
    1. krok: Zadáte svoje rodné číslo.
    2. krok: V časti "Možnosti splácania" si zvolíte výšku akontácie a počet splátok. Kliknete na "Prepočítaj" a skontrolujete, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, prejdete ďalej.
    3. krok: Následne vyplníte svoje osobné a kontaktné údaje, údaje o zamestnávateľovi a finančnej situácii. Pred odoslaním žiadosti máte možnosť si v súhrne žiadosti skontrolovať, či všetky údaje boli zadané správne. Ak nájdete nejakú chybu je potrebné ju opraviť a vrátiť sa na požadovaný krok cez tlačidlo "Spať".
    4. krok: V časti „Potrebné doklady" nájdete informáciu o tom, aké doklady budete potrebovať k schváleniu Vášho nákupu. Doklady môžete doložiť priamo k žiadosti alebo tak urobíte neskôr, keď na to budete vyzvaný. Žiadosť odošlete na schválenie cez tlačidlo "Odoslať".

  • Schvaľovanie prebieha rýchlo a online. Do pár minút budete informovaný o výsledku schvaľovania prostredníctvom SMS resp. e-mailu, ktoré ste uviedli v žiadosti.

  • Po schválení žiadosti budete vyzvaný na prihlásenie sa do MOJEJ ZÓNY, kde bude prebiehať podpis zmluvy online. O všetkých potrebných krokoch Vás budeme informovať po prihlásení.

  • Tovar Vám následne po schválení žiadosti doručíme na dobierku, ktorej suma zodpovedá výške akontácie  

  • Objednaný tovar vám doručíme n dodaciu adresu uvedenú v objednávke a spôsobom, ktorý si vyberiete v procese objednávky:
    - dovoz kuriérom a prevzatie na vami zadanej adrese
    - dovoz kuriérom a prevzatie na najbižšej pobočke SK pošty
    - Dovoz kuriérom a vyzdvihnutie na jednom z miest GLS Parcel Shop, ktoré si vyberiete

 

NÁKUP NA SPLÁTKY NA PREDAJNI 13ty

 

  • Naši predajcovia vám pomôžu vybrať tovar podľa vašich požiadaviek a v prípade záujmu nákupu na splátky vám pomôžu vybrať najvhodnejší splátkový systém, ako aj ideálny splátkový program

  • Predložte požadované doklady, minimálne občiansky preukaz a iný doklad totožnosti, ako napr. vodičský preukaz.

  • Predajca s vami vyplní zmluvu a v priebehu niekoľkých minút sa dozviete, či bola schválená.

  • Po jej schválení podpíšete splátkovú zmluvu elektronicky, alebo klasicky na papier.

  • Pri prevzatí tovaru zaplatíte priamu platbu (akontáciu), ak nebola nulová. Zaplatiť ju môžete hotovosťou,alebo platobnou kartou




logo 13ty 150x80

button-facebook-trinastybutton-twitter-trinastybutton-google-plus-trinasty    button-quatro-splatky-trinasty    button-heureka-overene-zakaznikmi-trinasty   sobotne-dorucenie-v-sobotu-trinasty-button

Facebook