V súčastnosti viete využiť nákup na splátky cez náš e-shop, alebo priamo na predajni – s využitím splátkových systémov QUATRO, alebo CETELEM.
KTO MÔŽE NAKUPOVAŤ NA SPLÁTKY
Na splátky môžete nakupovať, ak máte od 18 do 75 rokov, ste občan SR alebo máte trvalý pobyt v SR. Musíte byť zamestnaný minimálne počas obdobia splácania alebo na dobu neurčitú, alebo ste živnostník či starobný, výsluhový alebo invalidný dôchodca.
AKÝKOĽVEK TOVAR NA SPLÁTKY UŽ OD 100 €
Nákup na splátky je možný pri akomkoľvek tovare. Jediná podmienka je, aby celková hodnota vášho nákupu po odpočítaní priamej platby v hotovosti bola minimálne 100 €. Maximálna hodnota je 5 000 €. Nákup na splátky musí vždy schváliť splátková spoločnosť. Zohľadňuje pri tom najmä váš pravidelný príjem a výdavky s ohľadom na výšku mesačnej splátky.
Na jednu zmluvu môžete kúpiť viac tovarov. Stačí, ak ich celková hodnota po odpočítaní priamej platby presiahne 100 €.
DOKLADY POTREBNÉ K NÁKUPU NA SPLÁTKY
- Keď ste držiteľom Quatro Karty
So Striebornou Quatro kartou, alebo Cetelem kartou nakúpite na splátky veľmi jednoducho a rýchlo. Stačí vám len OP a Strieborná karta Qautro, či Cetelem karta. Môžete nakupovať až do výšky 5 000 €. - Keď ešte nemáte Quatro, alebo Cetelem Kartu
Na nákupy do 1000 € vám stačí len občiansky preukaz. Ak sa chystáte nakúpiť od 1 000 € – 5 000 €, budete potrebovať nasledujúce doklady: - Zamestnaný občan
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie zamestnávateľa o príjme. - Živnostník
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní kladného daňového priznania - Dôchodca
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení dôchodku, alebo kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ, alebo potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
QUATRO NÁKUP NA SPLÁTKY CEZ INTERNET
- Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100 € do 5.000 €. S potvrdením o príjme manželky/manžela môžete nakupovať až do 7.000 €. Pri nákupe do výšky 1.000 € Vám stačí len občiansky preukaz. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty, máte možnosť nakúpiť až do výšky 5.000 € len s OP, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000 €.
- Vyplníte všetky povinné polia v košíku. Zvoľíte si spôsob platby cez Quatro a dáte objednávku v e-shope odoslať.
- Po odoslaní objednávky budete presmerovaný resp. bude potrebné kliknúť na “Pokračovanie” Žiadosti o nákup tovaru na splátky cez Quatro.
- V Žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť všetky povinné polia, ktoré sú orámované červeným.
1. krok: Zadáte svoje rodné číslo.
2. krok: V časti “Možnosti splácania” si zvolíte výšku akontácie a počet splátok. Kliknete na “Prepočítaj” a skontrolujete, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, prejdete ďalej.
3. krok: Následne vyplníte svoje osobné a kontaktné údaje, údaje o zamestnávateľovi a finančnej situácii. Pred odoslaním žiadosti máte možnosť si v súhrne žiadosti skontrolovať, či všetky údaje boli zadané správne. Ak nájdete nejakú chybu je potrebné ju opraviť a vrátiť sa na požadovaný krok cez tlačidlo “Spať”.
4. krok: V časti „Potrebné doklady” nájdete informáciu o tom, aké doklady budete potrebovať k schváleniu Vášho nákupu. Doklady môžete doložiť priamo k žiadosti alebo tak urobíte neskôr, keď na to budete vyzvaný. Žiadosť odošlete na schválenie cez tlačidlo “Odoslať”. - Schvaľovanie prebieha rýchlo a online. Do pár minút budete informovaný o výsledku schvaľovania prostredníctvom SMS resp. e-mailu, ktoré ste uviedli v žiadosti.
- Po schválení žiadosti budete vyzvaný na prihlásenie sa do MOJEJ ZÓNY, kde bude prebiehať podpis zmluvy online. O všetkých potrebných krokoch Vás budeme informovať po prihlásení.
- Tovar Vám následne po schválení žiadosti doručíme na dobierku, ktorej suma zodpovedá výške akontácie
- Objednaný tovar vám doručíme n dodaciu adresu uvedenú v objednávke a spôsobom, ktorý si vyberiete v procese objednávky:
– dovoz kuriérom a prevzatie na vami zadanej adrese
– dovoz kuriérom a prevzatie na najbližšej pobočke SL pošty
– Dovoz kuriérom a vyzdvihnutie na jednom z miest DHL ParcelShop, ktoré si vyberiete
NÁKUP NA SPLÁTKY NA PREDAJNI 13ty
- Naši predajcovia vám pomôžu vybrať tovar podľa vašich požiadaviek a v prípade záujmu nákupu na splátky vám pomôžu vybrať najvhodnejší splátkový systém, ako aj ideálny splátkový program
- Predložte požadované doklady, minimálne občiansky preukaz a iný doklad totožnosti, ako napr. vodičský preukaz.
- Predajca s vami vyplní zmluvu a v priebehu niekoľkých minút sa dozviete, či bola schválená.
- Po jej schválení podpíšete splátkovú zmluvu elektronicky, alebo klasicky na papier.
- Pri prevzatí tovaru zaplatíte priamu platbu (akontáciu), ak nebola nulová. Zaplatiť ju môžete hotovosťou,alebo platobnou kartou